تبلیغات
هلال احمر - مهارتهای عملی
هلال احمر
مهارتهای عملی ...

 مهارتهای عملی:

 

 1- پشت خود را در راستای مستقیم و طبیعی خود محكم كنید . از ماهیچه های شكمی خود

 

برای قفل كردن آن استفاده كنید در حالی كه كمی به سمت داخل انحنا دارد .

 

2- پاهایتان را 40-35 سانتی متر از هم بازكنید و زانو بزنید تا تنه و بازوهایتان پایین تر بیایند .

 

 3- با بازوهایی كه در هر دو طرف بدن به پایین كشیده شده ،‌برانكار چرخدار یا تخته پشت را

 

بگیرید طوری كه كف دستهایتان به سمت بالا باشد طوری كه دستهای شما تقریباً‌ مجاور

 

قسمت قدامی تنه شما قرار گیرد .

 

 4- وضعیت و حالت خود را تنظیم كنید تا جسم طوری قرار گیرد كه وزن آن به طور مساوی به هر

 

دو بازو منتقل شود . (مرحله 1)

 

 5- اگر لازم است ،‌ دوباره وضعیت پاهایتان را تنظیم كنید طوری كه در حدود 40-35 سانتی متر

 

از هم فاصله داشته باشند و یك پا كمی جلوتر قرار گیرد و بچرخید تا اینكه شما و مركز ثقل تان

 

درست بین آنها قرار گیرد . اطمینان حاصل كنید كه شی‌ء‌بین دو پای شما قرار دارد ،‌پاهایتان را

 

صاف نگه دارید و وزنتان را به طرف پاشنه پاها و یا درست پشت آنها توزیع كنید (مرحله 2)

 6- با بازوهایی كه به طرف پایین كشیده شده و با راست كردن پاها تا زمانی كه كاملا بایستید

جسم را بلند كنید . اطمینان حاصل كنید كه پشتتان در راستای مستقیم قرار دارد و قسمت

فوقانی تنه شما قبل از مفصل هیپ بالا می آید . (مرحله3)


|+| نوشته شده توسط عاطفه آزادی در یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 و ساعت 10:10 ق.ظ | نظر شما ()
ویرایش شده در یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

نوشته های پیشین
+  
+ مقدمه
+ تاریخچه
+ تعریف كمكهای اولیه
+ جابه‌جا كردن‌ بیمار
+ وضعیت صحیح بدن
+ مهارتهای عملی
+ خطرات جابه‌جایی‌ بیمار
+ مورد خاص‌ وضعیت‌های‌ اورژانس
+ نحوه‌ كمك‌ رساندن‌ بی‌خطر به‌ مصدوم‌
+ قوانین حمل بیمار روی برانكار
+ راهكارهای‌ حفظ‌ ایمنی‌
+ روش‌های‌ عملی‌ برای‌ جابه‌جایی‌ و نقل‌ و انتقال‌
+ همكاری‌ با گروه‌ خدمات‌ اورژانس‌
+ احیای قلبی تنفسی
صفحات :

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس